Pengaturcara telah kembali!

Salam semua, nampaknya dah lama blog ni tak dikemaskini..

Dengan izin tuhan, saya akan kembali mengemaskini blog ini secara kerap.

Namun selepas ini, tutorial dalam Bahasa Melayu akan diteruskan, tetapi mungkin bukan dalam bentuk seperti sekarang, mungkin saya akan buat dan muatnaik ke Scribd dan just link kan di blog ini. Untuk kemaskini lain, saya akan lebih menumpukan kepada berita-berita dan ulasan teknologi terkini yang saya akan kumpul dari pelbagai sumber…

Harap saya dapat konsisten!

~ oleh interferens di Ogos 20, 2010.

Tinggalkan Jawapan

 
